Tuesday, August 4, 2009

Japanese summer noodle 冷やし中華

As the weather was much better than yesterday, Pingu and Pinga had dinner on the balcony today. They were having a cold Japanese noodle, hiyashi chuuka. It looked healthy and tasty. I was looking out and guarding them while they ate.

昨日は一日雨でしたが今日は天気がよかったので、ピングとピンガはベランダで夕飯を食べました。冷やし中華という日本の料理でした。二人がご飯を食べている間、僕は周りを見回して二人の安全を確認していました。

No comments: