Tuesday, September 11, 2012

Checking them from heaven

It's been a week since I left home. They are still very sad that I'm not there. Momo-chan was wondering where I am and asked Pinga by saying "Nyaao?" as he cannot say my name. Pinga explained him that I am no longer there but it's difficult for Momo-chan to understand. Well, I am watching them from here anyways so I thought I would continue writing this blog. It was Pinga's first day at work yesterday. She got a desk with this orchid. Nice! More importantly, her new colleagues seem to be nice so I am happy for her.

僕が天国に来てから一週間が経ちました。ピングもピンガもまだとても悲しんでいます。ももちゃんはピンガに僕がどこにいるのかを「ニャー?」と言って訊いています。ピンガは僕はもういないんだと説明しましたが、ももちゃんにはやはり理解するのが難しいようです。でも僕は天国から見ているので、大丈夫。ブログも書き続けることにしました。

昨日はピンガの転職の初日でした。机の上にはこの蘭が置かれていましたし、新しい同僚からは良い印象を受けたとのこと。良かったね、ピンガ。

No comments: