Sunday, April 8, 2007

Easter holiday

It was rainy today but my flatmates went to visit their friends' summer house. It was decorated with Easter feathers. They had BBQ dinner and played board games. Pingu made a chocolate cake and everyone liked it.
今日は雨だったけれど、僕の同居人達は友人の夏の家へ遊びに行きました。その家はイースターの羽飾りがなされていました。そこで彼らはBBQの夕飯をご馳走になり、皆でゲームもしました。ピングが作ったチョコレートケーキはとても美味しく、皆に好評でした。
Det regnarde idag men mina rumskamrater åkte till deras kompisars sommarhus. Där fanns det påskdekorationer. De åt grillat och spelade spel tillsammans. Pingu lagade kladkaka som smakade jättegott och alla tyckte om.

No comments: