Monday, April 2, 2007

My flatmates


Today, I will talk about my flatmates, Pingu and Pinga. They feed me and pet me so I like them, One thing I don't like is that they are trying to make me lose weight:( Today, Pinga was making subuta for dinner and it smelled nice! I wanna have human food too!

今日は僕の同居人、ピングとピンガについてお話します。彼らは二人とも働いているので、日中は家にないけれど、帰ってくると僕を撫でてくれるんだ。食事もくれるし、撫でてくれるので、僕は彼らが好きだけれど、一つ嫌なことがある。彼らは僕を痩せさせようとしているんだ。今日はピンガが酢豚、という料理を夕ご飯に作っていたけれど、とても良い匂いがして来て、僕も食べたーい!と思いました。

No comments: