Tuesday, April 3, 2007

Things I like

Today, I will talk about the things I like to do. I like to
- take it easy and sleep
- eat
- be petted by Pingu, Pinga and other people
And there's one thing that I really like to do. That is to drink running water from the shower. So whenever my flatmates take shower, I run into a bath room and try to drink water after they shower. Pingu thinks I'm strange... Wow, Pinga took evidential photo of me drinking from shower!

My flatmates went to the gym for exercise tonight. Hmmm, I need to do some exercise too.

今日は僕の好きなことについてお話します。僕は
-何もしないでのんびりと昼寝すること
-食べること
-ピングやピンガや他の人たちに撫でられること
が好きなんだ。そして何より好きなのは、シャワーから出てくる水を飲むこと。ピングは僕のことを変だと言うけれど、僕はそれが止められない。だから僕の同居人がシャワーを浴びる時は必ず流水が飲めないかチェックに行くんだ。わぁ、ピンガに僕がお水を飲んでいる証拠写真を撮られた!
僕の同居人達は今晩はジムに運動に行きました。あぁ、僕も運動しなくちゃ。

No comments: