Sunday, April 1, 2007

Let me introduce myself

Let me introduce myself. My name is Scotch. I'm a big, gray cat. Many people say that I'm cute but big. I live in this apartment with these two humans. They are nice but they left me here and went out this afternoon. It was nice with sunshine today and I wanted to go out too. But after they went out, it was quiet and I slept well (as usual). They tried to take photos of me. I don't like to pose in front of the camera but they don't understand. Here you can see how I look.

僕の名前はスコッチ。ここに二人の人間と一緒に住んでいるんだ。彼らはとてもいい人間だけれど、今日も僕を置いて出かけていってしまった。今日は晴れて暖かく、とても気持ちのいい一日だった。帰ってきて、僕の写真を撮ろうとするのだけれど、僕は写真を撮られるのが嫌いなのになんでわかってくれないのかなぁ...

No comments: